Radiance Signature : Persoalan & Jawapan mengenai Radiance Signature

#IntanBeautyCentre

Radiance Signature : Persoalan & Jawapan mengenai Radiance Signature

Hari nih Intan nak update sikit Tentang Radiance Signature nih... Ada yang hantar Email , Whatsapp , Inbox tanye pelbagai soalan mengenai Radiance Signature ...So, Intan rasa the best way is Intan jawap kat sini ye hehe...


Soalan 1 : Apa bezanya Radiance Signature collagen dgn collagen jenama lain?
  • Radiance Signature ni diperbuat daripada 100% collagen yg berkualiti tinggi dan bermutu, dan  ia hanya menggunakan gluta buah dan tiada gula tiruan didalamnya. Selain itu, ada juga Vitamin C, madu dan kurma yang menjadikan collagen ni makanan Sunnah yang penuh dengan kebaikan.
  • Jadi pembeli akan mendapat sepenuhnya khasiat dan zat collagen ni, sebab ada juga sesetengah collagen di luar sana yang mengandungi 70% kandungan gula dan hanya 30% collagen, jadi kita sebagai pengguna perlulah bijak sebab kita ni membeli  untuk minum collagen atau minum air gula je?

Soalan 2 : Ibu mengandung boleh ambil ke collagen Radiance Signature ni?
  • Ye boleh, ibu mengandung boleh mengambil Radiance Signature kerana ianya supplement kecantikan yang tidak mengandungi bahan yang merbahaya atau ingredients yang meragukan.

Soalan 3 : Betul ke boleh "putih,cerah dan gebu" dalam masa 3 hari, boleh beri gerenti?
  • Memang ade testimoni pengguna Radiance Signature yg mendapat kesan putih dan gebu sesingkat 3 hari, tetapi ianya bergantung kepada faktor genetik dan penerimaan badan masing-masing. Alhamdulillah so far customer sangat berpuas hati..
  • Seperti kata pengasas Radiance "Kita bukan Tuhan nak beri gerenti kepada manusia lain" .... Haa jadi berpegang la pada kata-kata tu, kalau niat baik insyaallah baiklah hasilnya pada diri kita

Soalan 4: Waktu datang bulan (period) boleh ambil ke?
  • Boleh, tiada masalah.

Soalan 5: Kenapa harga collagen ni mahal sangat?
  • Bahan yang hendak kita minum dan dijadikan darah daging kita memang la perlu diperbuat daripada bahan yang berkualiti. Kalau sesetengah dari kita sanggup berpakaian dan berpenampilan rapi dengan pemakaian barang-barang berjenama yg mahal, kenapa kita tidak sanggup invest untuk menjaga rupa paras, kesihatan luaran dan dalaman kita?
  • Kalau kita beli benda yg murah tetapi belum tentu kualitinya terjamin baik untuk diri kita, tak guna juga kan? Lebih baik invest sedikit pada bahan yang berkualiti dan bermutu serta terjaga halal dan kebersihan pembuatan produk tersebut. Itu personal opinion Intan

Kelassss sangat akak ni!
Jaga kulit suami dia dengan pengambilan Radiance Signature sebagai minuman dan sapuan di kulit kan

Soalan 6: Collagen ni semua untuk perempuan je kan? Lelaki tak perlulah semua ni?
  • Seperti kata pengasas Radiance, memangla tak semua lelaki mendambakan kulit yang "Cerah,Putih dan Gebu" hehehe tapi kita kenalah ingat yang badan kita sama je, sama ada lelaki ataupun wanita, kita perlukan collagen untuk menjaga kesihatan dan keremajaan kulit.
  • Selain tu Radiance Signature juga memberikan stamina dan tenaga kepada badan dan meningkat metabolisme tubuh. Ada jugak testimoni yang mana rambut kurang gugur selepas pengambilan collagen Radiance Signature ni. 
  • Haa khasiat-khasiat tu semua tak cukup ke untuk dijadikan sebab, kenapa lelaki pon perlu mengambil Radiance Signature ?
Gambar Pengasas Comel semasa Official Photoshoot Radiance Signature Whitening & Glowing Series.

Soalan 7 : Dalam sehari berapa kali sepatutnya ambil Radiance Signature ni untuk nampak kesan?
  • Disarankan ambil collagen Radiance Signature ni sehari sekali, iaitu waktu malam sebelum kita tidur. Tetapi, boleh juga diambil 2 kali sehari, iaitu sekali waktu malam, sekali lagi waktu pagi. Dan bagi mereka yang selalu lupa nak minum collagen macam I ni, boleh ambil 2 sachets serentak pada waktu malam.
  • Bezanya, bila waktu malam, collagen tu mudah diresap oleh tubuh badan untuk membantu memperbaiki sel-sel kulit jadi hasilnya besok bangun kulit glowing, cerah dan parut-parut jerawat boleh pudar.
  • Kalau diambil waktu pagi pulak, ia akan bantu memberikan tenaga tambahan, meningkatkan metabolisme sekaligus boleh bakar lebih banyak kalori berlebihan dan jugak kalau bekerja di bawah air-cond seharian, kulit takkan kering-kering tapi moist dan lembap je *pengalaman I sendiri yang ada masalah kulit kering
  • Mengenai kesan, ia bergantung pada genetik masing-masing dan masalah dalaman apa yang kita hadapi, ada yang minum 2 sachets dah nampak kesan, ada yang minum 3 kotak baru dapat kesan, jadi ianya bergantung.
  • Kalau mampu untuk minum 2 kali sehari, boleh jeeee tapi kalau nak ambil sehari sekali pon boleh

Soalan 8 : Sekotak Radiance Signature boleh tahan berapa lama?
  • Sekotak Radiance Signature ade 20 sachets, kalau ambil sehari sekali boleh bertahan 20 hari. Harga berpatutan sebab Radiance Signature mengandungi 100% collagen ikan grade A, jadi tu sebab baru consume 2-3 hari dah boleh nampak effect pada kulit, tak perlu nak tunggu consume 4-5 kotak baru boleh nampak kesan

Soalan 9 : Untuk kulit berjerawat memang boleh hilang ke jerawat tu, kalau guna Radiance Signature ni?
  • Memang ada banyak testimoni-testimoni dari pembeli yang mana masalah jerawat diorang dapat diselesaikan dengan cepat lepas ambil Radiance Signature, tetapi perlu juga tengok apa faktor jerawat tu, haa kalau masalah disebabkan ketidakstabilan hormon (nak datang bulan), atau disebabkan faktor hygine (tidak cuci berus-berus solekan dengan kerap), kenalah pastikan masalah-masalah tu semua tiada barulah boleh Radiance Signature membantu kulit kita mengurangkan jerawat pada kulit tu semua okay?

Soalan 10 : Kalau berhenti ambil Radiance Signature, ade apa-ape side effects tak?
  • TIADA. 
  •  Ramai betul tanya Intan soalan ni, iyela Intan paham, minum collagen ni satu investments kan, sebab kalau kita tak mampu nak teruskan investments tu dan terpaksa berhenti minum , kita mesti risau kalau-kalau kulit kita jadi semakin gelap, berjerawat atau tumbuh bintik-bintik putih. Eh seriously kalau macam tu sekali side effects berhenti minum, Intan pon tak berani nak minum collagen, sebab kita bukan tahu kalau bulan-bulan seterusnya kita tak ade peruntukan duit untuk membeli collagen kan, so macamane kan.
  • Tapi tak, Radiance Signature tiada kesan sebegitu...
  • Kkalau berhenti minum. Kulit pon takkan terus kusam lepas berhenti minum Radiance Signature. Cuma kena tahu sedikit mengenai fakta kulit...
  • Kulit kita ada kitaran hidup selama 28 hari, kulit yang kusam ialah sel-sel kulit mati yang dah berada di permukaan muka lebih dari 28 hari. Jadi bila ada sel kulit yang tertanggal, dan ada pula sel kulit yang tidak tertanggal, itulah menyebabkan tona kulit tak sekata, kulit jadi kusam dan hilang keserian.
  • Jadi ini, bila berhenti ambil Radiance Signature, kulit tetap cerah dan glowing seperti seadanya cuma bila lama kelamaan terdedah pada matahari, terdedah pada habuk dan pencemaran, itu semua akan menjadi faktor kenapa kulit menjadi kusam semula dan hilang keserian, bukan sebab berhenti ambil Radiance Signature.
PENGHANTARAN: 

KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


BERMINAT?
  • HARGA PASARAN : RM180 (SM) , RM190 (S/S)
  • HARGA KAMI (TERMASUK POS LAJU) : RM160 (SM), RM170 (S/S) 
  • STATUS PRODUK : READY STOCK -PRODUK DIJAMIN ORIGINAL-

      PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT KE AKAUN BERIKUT :
      • MAYBANK : 514392510184 DOUBLE H TRADING
      • CIMB : 7015258426 INTAN NAFSIAH HUSSAIN
      • BANK ISLAM : 14274010000095 DOUBLE H TRADING

      HANTARKAN BUKTI PEMBAYARAN / RESIT DENGAN SALAH SATU CARA BERIKUT :
      (MOHON BERSABAR MENANTI REPLY DARI KAMI)

      HUBUNGI KAMI ?




      No comments: